miércoles, 4 de junio de 2014

Horario Natur House...

De mes en mes y publico porque me toca....

Bueno... mejor de mes en mes... que de año en año.. o no????

Hoy una entrada rápida para enseñaros uno de mis últimos trabajos....

Una amiga me encargó un cartel con el horario de su tienda... y después de darle muchas vueltas para ver como lo hacia... al final salió esto...


Para la base he utilizado planchas de DM, he pintado los laterales con acrílica blanca, decorado la base con papeles estampados y  la decoración con diferentes troqueles de la big shot y algún sello...


Hasta aquí ningún problema... delante y detrás y punto.. pero..... siempre hay un pero.... necesitaba un invento para poder modificar el horario si fuera necesario...


Y al final encontré la solución... poner el horario en una etiqueta y pegarla a la base con imán... para poder tener la opción de quita y pon....

NATUR HOUSE BLANES

Y aquí tenéis el cartel colgado en su puerta...  nada más y nada menos que en una de las calles principales de Blanes...

Así que... si pasáis por el Natur House de Blanes... que están en plena "Operación bikini" podréis ver mi cartel colgado en la puerta....

Como os decía... una entrada rápida... sigo en busca de mi inspiración....

Besos...

16 comentarios:

  1. Super xulo!!!!. M'agrada molt el resultat final i ja veig que has pensat en tot perque no havia pensat jo en el canvi d'horari!!jajjaja.
    Un petonet gegant i jo...l'operació bikini...es que no m'agrada l'estiu i a la platja no vaig mai!!jajaja (bé...cada 10 anys, de vegades toca!!jajajaja)

    Charo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Charo!!! gràcies per tots els comentaris que sempre em fas... tu sempre ets per aquí i jo no passo mai per cap bloc... ja ho diuen ja... que sóc massa antisocial... es un dels petits defectes de fàbrica...
      I tu tranqil·la amb l'operació bikini.. jo a la platja molt poc... això de rostir-me com les gambes no m'agrada gens... i si en el bikini de l'any passat no hi entro.. doncs em compro una talla més...je,je,je....
      Un petó molt gran....

      Eliminar
  2. I no pot ser "de setmana en setmana i tiro perquè em dóna la gana"??? Aix, és massa temps un mes...
    T'ha quedat molt xulo, Sara, 100% scraper, amb els tags. Ep, i tot pensat al detall!
    Petonets!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ja m'agradaria Susana publicar de setmana a setmana... però últimament m'he tornat molt mandrosa per fer alguna cosa... tindré que fer un pensament... a veure si m'inspiro..... ejem, ejem....
      Petons...

      Eliminar
  3. Què xulo Sara! M'agrada molt i ho podrà veure molta gent, què bé!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Glòria!!!! i això que ho vegi molta gent es el que em fa més vergonya.... soc així de rara.... je,je,je...
      Petons....

      Eliminar
  4. Saps que se t'enyora per aquí??? :) M'encanta el cartell, t'ha quedat fantàstic i molt original!! el detall dels imants és perfecte!!! i segur que la teva amiga està encantada!! petonets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Holaaaaa Montse!!!! jo estones també trobo a faltar una mica tot aquest món de l'scrap.... però com diuen a casa meva... quan "t' ufuskes " no hi ha qui em tregui del cau.... jo els hi dic que "estic hivernant".... je,je,je...
      Gràcies per la visita i milions de petons.....

      Eliminar
  5. Saps que el veig cada día??? i vaig pensar quand el vaig veure: aixó la fet alguna scrapera!!jjj
    Petonets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ostres no fotis Montse.... quina vergonya... em pensava que passaria més desapercebut...
      Petons....

      Eliminar
  6. Ostres! doncs quan vagi a Blanes ja el buscaré per veure'l en directe!!! el detall dels imans és una bona solució! t'ha quedat molt maco i li dóna un toc personal a la botiga!

    ResponderEliminar
  7. Me encanta!!!!! te ha quedado un cartelito precioso, tu amiga estará encantada!!! un besito!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias Esther!!! me encanta recibir tus visitas!!
      Besos....

      Eliminar
  8. Molt ben resolt aquest projecte!!

    ResponderEliminar